12698979_1263551190327570_1442765020_o

A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) egy 2003-ban alapított szervezet, melynek célja a fogyasztók jogi védelme és az ehhez kapcsolódó tevékenységek támogatása. Az Egyesület a Gazdasági Versenyhivatal megbízásából és vele együttműködésben dolgozó győri Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Irodájába keres heti 8-12 órában

TANÁCSADÓT.

A GVTI tanácsadók feladata, a versenypolitika, a versenyjog és a tudatos fogyasztói döntéshozatal és védelme kérdéseivel kapcsolatba kerülő szervezetek és személyek (fogyasztók) tájékozottságának, versenyjogi ismereteinek és fogyasztói tudatosságának növelése, panaszlevelek megírása, beadványok elkészítése, fogyasztóvédelmi problémák feltárása sajtó munkatársak számára, évente 3 szakmai rendezvény megszervezése, ennek keretében előadás tartása.

Elvárások:
– felsőfokú jogi végzettség
– fogyasztóvédelem területén szerzett legalább 1 éves szakmai gyakorlat
– önálló munkavégzés

Előny:
– versenyjogi ismeretek
– ügyfélszolgálaton végzett tanácsadásban szerzett gyakorlat

Amit kínálunk:
– szakmai háttértámogatás
– folyamatos fejlődési lehetőség

Feladatok:
– tanácsadás általános fogyasztóvédelmi és versenyjogi kérdésekben
– szakmai anyagok összeállítása
– együttműködő partnerek felkutatása
– évente 3 szakmai rendezvény megszervezése, ennek keretében előadás tartása

A tanácsadók az irodában a hét minden munkanapján napi 4 órában várják a megkereséseket. Az irodában jelenleg két tanácsadó dolgozik, akik mellé keresünk 3.-dik személyt, aki megbízási jogviszonyban heti 8-12 órában fogja ellátni tevékenységét. A tanácsadó szolgáltatást, a győri csapat előre meghatározott munkarendben végzi, az irodavezetővel történő egyeztetésnek megfelelően.

A tanácsadói munka ügyvédi tevékenység mellett is végezhető.

Munkavégzés helye:
Győr

Munkavégzés kezdete:
2016. november

Jelentkezés módja:
Ha úgy gondolod, hogy szívesen dolgoznál nálunk, akkor küldd el önéletrajzod, motivációs leveled és próbafeladatod megoldását az info@fogyasztovedok.hu e-mail címre, 2016. október 8-ig.
——

Próbafeladat:
Adj tanácsot az alábbi levél írójának. Válaszod közérthető formában fél A/4-es oldalban fogalmazd meg.
Álláspontod szerint, van-e keresnivalója a fogyasztónak az alábbi ügyben? Ha igen, hogyan érvényesítheti igényét? Milyen jogszabályokra alapozod a véleményed?

——
Tisztelt Fogyasztóvédők!
Kicsit furcsállva olvastam a sok panaszt az XY webáruházról, több mindent vettem már tőlük, nekem nem volt gondom, egészen eddig….
Karácsonyi ajándéknak egy szendvicsütőt vásároltam családunk egyik tagjának. Pick-Pack pontos átvétellel rendben megérkezett. Az első hibát ekkor követtem el, mert nem bontottam ki, hanem egyből becsomagoltam, bízva a termék kifogástalan állapotában. Sajnos Szenteste az ajándék kibontásakor derült ki, hogy a burkolat meg van repedve rajta, így érthető módon mindenki örömébe egy kis üröm is vegyült. Úgy döntöttem, hogy nem küldöm vissza csomagként, hanem január első hetében úgyis elintéznivalóm lesz Szegeden, így visszaviszem az ott lévő üzletükbe, jobb szeretem a személyes ügyintézést. Na ez volt a második hiba….
Az üzletbe érve, mondtam mi a probléma, az ügyintéző bevitte az irodába majd pár perc múlva közölte, hogy természetesen kicserélik a készüléket. Ó, hát megy ez nekem, gondoltam….. Mondta, hogy jelenleg nincs ilyen készülék az üzletben, erre válaszoltam, hogy semmi gond, majd küldjék ki a pick-pack pontra, mert ezt is úgy kértük. Na itt kezdődtek a problémák… az úgy nem megy, mert ha ide hozzuk vissza, akkor csak itt tudjuk átvenni a cseresütőt, amúgy is a rossz gépet vigyem magammal, és holnap jöjjek vissza az újért, de hozzam vissza ezt is.
Közöltem vele, hogy nem tudok mit kezdeni a rossz masinával és amúgy sem itt lakom, csak privát elintéznivaló miatt járok most Szegeden, és nem autóznék 2 nap múlva oda-vissza 240 kilométert egy 7000 Ft-os gépért. Nagy nehezen sikerült rávennem, hogy átvegye a rossz készüléket, de azt mondta, hogy a DOBOZT MINDENKÉPPEN VIGYEM MAGAMMAL, mert azzal ő végképp nem tud mit kezdeni!
Erre felforrt agyvízzel egy üres dobozzal a kezemben kisétáltam az üzletből. Nem hagyott nyugodni a dolog, később felhívtam az XY webáruház ügyfélszolgálatát (8 percig vártam az kapcsolásra), elmondtam mi a szitu és márpedig én szeretném, ha a városunkba küldenék ki, mert nem fizetnék kb +4000Ft üzemanyagköltséget egy szendvicssütőért. A telefonos ügyintéző hölgy mondta, hogy tájékozódik a helyzetről, felhívja a szegedi boltot, addig tartsam a vonalat.
Ő sem kecsegtetett semmi jóval, a cseregépért pár nap múlva vissza kell mennem Szegedre, mivel új számla nem fog készülni, csak a gépet fogják cserélni. Elmondása szerint a házhoz szállítás megoldható lett volna, de ezt a boltos nekem NEM AJÁNLOTTA FEL! Nekem úgyis jó, kértem küldjék ki lakcímre! De azt már most nem lehet mivel a DOBOZ NÁLAM VAN!!!! Nem értem, a cserekészüléket doboz nélkül szállítják és az előzőnek a dobozába teszik? Ha a központból küldik a terméket, akkor nem mindegy hogy a szegedi üzletbe vagy a lakhelyemre kapom?? Ez ennyire megvalósíthatatlan 2016-ban?
Szóval holnapután vissza kell autóznom Szegedre, így lesz egy 7000 Ft-os szendvicsütőből 11000 Ft-os. Ja, és soha többet XY webáruház …
Üdvözlettel:
Norbert

Write a comment:

You must be logged in to post a comment.

logo-footer

MARADJON KAPCSOLATBAN: